BMW și-a schimbat logo-ul! Astfel bavarezii vor să atragă atenția clienților noi și publicul tânăr

De Pavel   |  4 Martie, 2020

Distribuie :

Compania BMW și-a actualizat logo-ul. Noua emblemă, care a debutat odată cu prezentarea lui Concept i4, a păstrat forma rotundă, dar se deosebește prin stilul grafic al literelor și lipsa culorii cercului exterior.

Logo-ul actual a fost adoptat în anul 1997 și, potrivit celor de la BMW, are un design deja învechit. Noua emblemă este concepută pentru a atrage tinerii care trăiesc în "lumea digitală". În același timp, fanii bavarezilor "vor putea să descopere din nou brandul".

Cum arată noul logo BMW pe viu am putut vedea recent, pe noul concept electric al nemților Concept i4. Partea exterioară a cercului, acum nu va fi vopsită în culoarea neagră, ci va repeta nuanța finisajului caroseriei. În plus, logo-ul arată vizual mai plat și ne amintește puțin de emblema prezentată în anul 1963.

Recomandate:

NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare - Photo
Noutăți
NHTSA investighează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura din cauza posibilelor defecțiuni la motoare

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzile din SUA (NHTSA) a anunțat deschiderea unei noi anchete care vizează peste 1.4 milioane de vehicule Honda și Acura vândute pe p

Inna
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen - Photo
Noutăți
Skoda Vision O: primele imagini cu interiorul noului concept ce va debuta la Salonul Auto de la Munchen

Skoda continuă campania de promovare pentru noul său concept electric, denumit Vision O, care va fi prezentat în premieră pe 8 septembrie curent, în cadrul Salonului Auto de la Munchen.

Inna