Ce au în comun compania Coca-Cola şi Formula 1?

De AutoExpert   |  26 Noiembrie, 2012

Distribuie :

Ce au în comun compania Coca-Cola şi Formula 1?

Emmanuel Seuge, Group Director Worldwide Sports & Entertainment Marketing Coca-Cola a declarat: "Creativitatea echipelor, pasiunea pentru viteză, energia lor - atributele cheie ale campionatului Formula 1, sunt concomitent valorile brandului burn. Echipa Lotus F1, cel mai nou, dar şi unul dintre cei mai competitivi jucători de Formula 1, a dat dovadă de o creativitate excepţională de-a lungul curselor, dar şi de implicare şi devotament în colaborarea cu partenerii săi - aceste elemente reflectă întocmai filosofia brandului burn. Aceeaşi creativitate şi energie o vom aduce prin intermediul băuturii energizante burn, combinând arta şi muzica într-un mod care va revoluţiona convenţiile tradiţionale de sponsorizare din Formula 1."

Eric Boullier, conducătorul echipei Lotus F1, a spus: "Suntem mândri că echipa Lotus F1 a fost aleasă drept cel mai bun vehicul de reprezentare a brandului burn în cadrul unui parteneriat de înaltă clasă. Suntem încântaţi de această colaborare şi de faptul că, împreună, vom putea dezvolta un model nou şi inovator de sponsorizare, care se caracterizează prin mix-ul de experienţe, creativitate şi social media, domeniu în care echipa noastră a fost un adevărat pionier pentru categoria Formula 1 - în ultimele 18 luni, înregistrând cea mai mare rată de creştere în rândul fanilor în acest an."

Recomandate:

Testarea tehnică, din 1 iunie, va decurge conform unui nou regulament - Photo
Noutăți
Testarea tehnică, din 1 iunie, va decurge conform unui nou regulament

Inspecția tehnică periodică va fi efectuată mai rar. Un proiect în acest sens a fost aprobat, anul trecut, de Guvern. Prin urmare, pentru autoturismele private, inspecția va fi efectuat

Inna
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice - Photo
Noutăți
Volkswagen nu va mai utiliza prefixul „ID” în denumirile pentru mașinile electrice

Volkswagen va renunța la prefixul "ID" din numele modelelor electrice. Se pare că modelele cu zero emisii vor obține nume "normale", nu doar o combinație de lidere și cifre. 

Inna
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret - Photo
Noutăți
Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Oficialii celor două mărci ar fi purtat discuții în secret

Toyota ar putea fuziona cu Nissan. Cel puțin, acest subiect a fost discutat dintre oficialii Toyota și rivalii de la Nissan. Amintim că, anterior, Nissan negocia cu Honda, în privința unei fuziu

Inna
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină - Photo
Noutăți
Honda schimbă direcția: taie miliarde din planurile pentru electrice și mizează pe hibride pe benzină

Honda a anunțat o modificare majoră a strategiei sale privind electrificarea. Producătorul japonez va reduce semnificativ investițiile planificate în dezvoltarea de vehicule electrice (EV), scăz

Inna
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP - Photo
Noutăți
Noul Toyota RAV4 vine în Europa doar în configurație hibridă! Autonomie electrică de 100 km și versiune GR Sport cu 304 CP

Toyota a prezentat oficial noua generație RAV4, care marchează o schimbare semnificativă pentru piața europeană: este primul RAV4 vândut exclusiv cu propulsie hibridă. După peste 15 milioane de

Inna
Nissan Micra revine în Europa ca model 100% electric și autonomie de până la 408 km! - Photo
Noutăți
Nissan Micra revine în Europa ca model 100% electric și autonomie de până la 408 km!

Nissan aduce înapoi, în Europa, un nume cunoscut din gama sa compactă, Micra. De data aceasta, modelul vine cu o transformare completă: este 100% electric și construit pe aceeași plat

Inna