Cu un singur model în gamă, Lancia vinde mai bine în Italia decât Alfa Romeo în toată Europa

De Redactor AE   |  21 Octombrie, 2019

Distribuie :

Grupul Fiat-Chrysler a renunțat la brandul Lancia de câțiva ani și în ciuda faptului că italienii s-au concentrat exclusiv pe piața patriei mamă, o duc destul de bine.

În 2019 se fac 50 de ani de când brandul Lancia a fost cumpărat de Fiat, dar grupul italian nu a programat vreo sărbătoare pentru a marca acest moment. Mai ales că au avut și o încercare eșuată de resuscitare a brandului, urmată de un o ieșire din grupul FCA.

Astzăi, producția Lancia este accesibilă doar italienilor și chiar dacă au un singur model în toată gama, compacta Ypsilon, aflat în producție de opt ani, au reușit totuși să vândă mai multe mașini decât Alfa Romeo în toată Europa. În primile 9 luni ale anului 2019, Lancia a găsit cumpărători pentru 45.783 de automobile.

Pentru o comparație, Alfa Romeo prezentă pe tot continentul european, a vândut numai 39.114 de automobile.

Italienii nu se pierd cu firea, dincontră și-au propus să aducă pe piață și o versiune mild-hybrid a lui Ypsilon, ceea ce îi va ajuta să rămână în atenția clienților pentru următorii ani.

Recomandate:

Chevrolet lansează Corvette ZR1X: 1.267 CP, accelerație sub 2 secunde și performanțe demne de un hypercar - Photo
Noutăți
Chevrolet lansează Corvette ZR1X: 1.267 CP, accelerație sub 2 secunde și performanțe demne de un hypercar

Chevrolet a ridicat cortina de pe cel mai radical Corvette creat vreodată. Noul model se numește Corvette ZR1X și promite performanțe uluitoare, grație unui sistem de propulsie electrificat care livre

Inna
Mercedes-AMG pregătește un nou hypercar electric: primele imagini sugerează un model inspirat din Vision One-Eleven - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG pregătește un nou hypercar electric: primele imagini sugerează un model inspirat din Vision One-Eleven

Mercedes-AMG pregătește o lansare majoră, iar primele indicii au fost deja dezvăluite. Divizia de performanță a producătorului german a publicat pe rețelele sociale două imagini teaser care anunță un

Inna