Dacia Duster vs Renault Duster! Află care sunt diferențele

De Pavel   |  3 Decembrie, 2019

Distribuie :

Nimeni, nici chiar cei de la Dacia nu s-au așteptat că Duster va deveni cel mai vândut SUV de clasă mică din Europa! Cei de la Renault însă, au decis să profite de succesul modelului românesc și au lansat un Duster pentru piața din Rusia, dar care poartă sigla Renault.

Chiar dacă din profil pare a fi aceeași mașină doar cu un nume de familie diferit, în realitate, cele dpuă SUV-uri au numeroase elementele crae ne permit să simțim diferența.

Principala diferență este faptul că vehiculul destinat pieții din Rusia are la bază generația precedentă a SUV-ului. Noua generație Dacia Duster se prezintă cu elemente geometrice cromate la nivelul grilei radiatoului, pe când Renault-ul vine cu bare orizontale care se extind spre blocurile optice frontale. Farurile din față sunt practic identice, la fel ca și scuturile din plastic.

Silueta celor două SUV-uri nu se diferențiază, însă la posterior, Renault Duster are în plus o bară cromată pe ușa portbagajului, foarte asemănătoare cu cea de pe Captur. Și Dacia are o bandă decorativă deasura plăcuțelor de înmatriculare, care însă este din plastic.

La interior distingem guri de ventilare diferite, rotinde pentru Dacia și octagonale la Renault. Volanul cu patru spițe face parte din habitaclul Daciei, pe când Renault Duster are un volan cu trei spițe.

Gama de motorizare este și ea diferită, Dacia fiind disponibilă cu un motor diesel Blue dCi 115 și tracțiune față 2WD sau tracțiune integrală 4WD. Cei care preferă benzinarele au de ales între TCe 100, Tce 100 GPF cu tracțiune față sau integrală și TCe 150 GPF, la fel cu tracțiune față sau integrală. Ulterior, Dacia se va bucura și de o transmisie automată marca Getrag.

Rușii primest Duster-ul cu un singur motor diesel și două pe benzină. Vorbim despre un diesel 1.5 dCi, care poate fi comandat doar cu o cutie manuală tracțiune integrală. Benzinarul aspirat natural de 2.0 litri volum, se pcare dezvoltă 145 CP poate fi ales cu transmisie automată sau manuală și doar cu tracțiune integrală. Cea mai accesibilă motorizare este reprezentată de un motor pe benzină de 1.6 litri volum, poate fi echipat cu o cutie manuală sau automată și la alegere cu tracțiune integrală sau tracțiune față.

Și liniile de echipare sunt diferite. Clienții ruși pot alege Acces, Life, Drive, Adventure, Drive Plus. Dacia oferă versiuni de echipare ce poartă denumirile Essential, Comfort, Prestige și ediția specială SL Orange.

Recomandate:

Nissan anulează proiectul fabricii de baterii de 1.1 miliarde dolari și anunță pensionări în Japonia - Photo
Noutăți
Nissan anulează proiectul fabricii de baterii de 1.1 miliarde dolari și anunță pensionări în Japonia

Nissan renunță la construirea unei noi fabrici de baterii pentru mașini electrice în Japonia, într-o decizie care semnalează o nouă etapă în procesul de restructurare globală al cons

Inna
(FOTO) Toyota RAV4 2025: primele imagini oficiale și detalii înaintea lansării globale - Photo
Noutăți
(FOTO) Toyota RAV4 2025: primele imagini oficiale și detalii înaintea lansării globale

Toyota dezvăluie primele imagini cu noul RAV4. Astfel, niponii anunță debutul celei de-a șasea generații a celui mai bine vândut SUV din gama sa.Lansarea oficială este programată pentru 21 m

Inna
Camerele nu iartă! Zeci de mii de șoferi surprinși fără centură sau vorbind la telefon în trafic - Photo
Sociale
Camerele nu iartă! Zeci de mii de șoferi surprinși fără centură sau vorbind la telefon în trafic

Peste 43.000 de încălcări ale regulilor de circulație rutieră au fost înregistrate în ultimele trei luni. Potrivit Poliției Naționale, încălcările au fost înregistrate&nb

Inna
Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe - Photo
Noutăți
Skoda lansează versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe

Skoda lansează oficial versiunea RS pentru noul Enyaq facelift, inclusiv pentru varianta sportivă Enyaq Coupe. Modelul aduce îmbunătățiri semnificative în materie de performanță, design și

Inna
Italdesign, unul dintre cele mai iconice studiouri de design auto din lume, ar putea ieși din portofoliul Grupului Volkswagen - Photo
Noutăți
Italdesign, unul dintre cele mai iconice studiouri de design auto din lume, ar putea ieși din portofoliul Grupului Volkswagen

 Conform unor surse din presa italiană, concernul german analizează opțiunea de a vinde Italdesign, casa de design renumită pentru colaborările sale legendare cu mari producători auto. Fondat

Inna
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027 - Photo
Sociale
UE oferă un nou termen-limită industriei auto: reducerea emisiilor de CO2 amânată până în 2027

În urma unei decizii adoptate recent de Parlamentul European, constructorii auto vor avea timp până la sfârșitul anului 2027 pentru a se conforma obiectivelor intermediare de reducer

Inna