Incredibil! Mașina în care a murit Prințesa Diana, era un Mercedes reparat după ce a fost declarat daună totală

De Pavel   |  17 Iulie, 2020

Distribuie :

În data de 31 august 1977, limuzina în care se afla Prințesa Diana și iubitul ei Dodi Al-Fayed, a intrat în pasajul Pont de l'Alma din Paris, în speranța de a scăpa de fotografii paparazzi care îi urmăreau. Din nefericire, șoferul la un moment dat a pierdut controlul volanului și s-a izbit în cel de-al 13-lea stâlp din tunel. Niciunul dintre cei patru aflați în salonul mașinii nu puratau centura de siguranță!

În urma impactului, limuzina, un Mercedes-Benz S-Class în caroseria W140 produsă în 1994, a fost făcută zob. Aceasta era condusă de șeful securității de la Hotelul Ritz din Paris, Henri Paul, analizele de sânge a căruia au dovedit că era în stare de ebrietate mult peste limita admisă. În momentu impactului, acesta de deplasa cu o viteză estimată la 200 km/h, într-o zonă cu viteza restricționată la 50 km/h!

În vara anului 2017, jurnalistul parizian, Pascal Rostain, a aflat originea automobilului închiriat, care o transporta pe Prințesa Diana și pe Dodi Al-Fayed, după o cină la hotelul Ritz. O cunoștință a jurnalistului verificase mașina și o declarase capcană a morții, la începutul anului 1997, fiind considerată prea periculoasă pentru drumurile publice, scrie publicația promotor.ro

Rostain povestește că, în anul 1994, mașina fusese furată de la proprietarul de atunci, Eric Bousquet. Un evadat a fugit cu mașina din Paris și s-a răsturnat cu ea pe câmp. După accidentul în care a fost implicat, S-Class-ul era declarat daună totală de către compania de asigurări. Din păcate, în loc să fie dezmembrată, mașina a ajuns într-un service, unde a fost reparată și vândută firmei care furniza mașini hotelului Ritz.

“Nu venim cu o teorie, o ipoteză, ci cu fapte reale, verificate”, spunea în 2018, prezentatoarea documentarului difuzat de postul de televiziune M6, Orphelie Meunier, preluând informația din cartea jurnalistului Pascal Rostain, „Cine a ucis-o pe Lady Di?”.

Lucrarea a fost publicată la 20 de ani de la moartea prințesei, în ciuda eforturilor Casei Regale britanice de a împiedica apariția acesteia.

Ancheta demarată de autorități a demonstrat că șoferul Mercedes-ului, Henri Paul, este cel vinovat pentru accidentul în urma căruia “Prințesa inimilor” și-a pierdut viața. Acesta rula cu o viteză foarte mare, consumase alcool înainte de a urca la volan și urma un tratament anti-depresiv. Acul vitezometrului a rămas blocat la 200 km/h. 

Ce s-a întâmplat cu Mercedes-ul? Poliția britanică a solicitat livrarea limuzinei nemțești pentru a fi distrusă după finalizarea anchetei desfășurate de autoritățile franceze. Oamenii legii au și primit mașina, însă, după propria anchetă, englezii au expediat mașina înapoi în Franța.

În 2017, jurnaliștii de la The Sun au aflat că limuzina distrusă în accidentul din 1997 se afla încă în curtea unei secții de poliție aflată la aproximativ 15 kilometri de Paris, închisă într-un container.

x
x
x
x
x

 

Recomandate:

Nissan pornește producția noii generații Leaf la Sunderland, Marea Britanie - Photo
Noutăți
Nissan pornește producția noii generații Leaf la Sunderland, Marea Britanie

Nissan anunță un nou pas important în strategia sa de electrificare, odată cu demararea producției noii generații Leaf la uzina din Sunderland, Marea Britanie. Lansarea pe linia de asamblare a f

Inna
Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină - Photo
Noutăți
Cariera lui F-150 Lightning se apropie de final. Cu această ocazie, Ford pregătește o versiune nouă cu motor pe benzină

Ford se pregătește să lanseze o nouă versiune pentru camioneta electrică F-150 Lightning. Aceasta va primi un motor pe benzină, care va fi utilizat drept range extender. Noua versiune o va înloc

Inna
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale - Photo
Noutăți
Vladimir Bolea confirmă că din 2028 vom achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale

Șoferii moldoveni vor achita taxe pentru utilizarea drumurilor naționale, exact ca în România. Informația a fost confirmată de către vicepremierului Vladimir Bolea, ministru al Infras

Inna