Porsche 918 Spyder - prototipul a început testele pe pista de la Nardo

De AutoExpert   |  22 Martie, 2012

Distribuie :

Porsche 918 Spyder - prototipul a început testele pe pista de la Nardo

Porsche a anunţat că prototipul viitorului său supercar 918 Spyder a început deja testele oficiale. Constructorul din Stuttgart începe perioada de testare pe pista din Nardo, acolo unde marile case de tuning testează viteza maximă a modelelor lor.

Porsche susţine că în prezent nu există decât trei prototipuri ale viitorului 918 Spyder. Toate sunt echipate cu un motor V8 pe benzină de 4.6 litri şi 578 de cai putere, asistat de două unităţi electrice. Două motoare electrice + un V8 = 800 de cai putere.

Primul propulsor cu zero emisii este ascuns în interiorul transmisiei automate cu şapte rapoarte şi livrează 122 de cai putere. Cel de-al doilea oferă 109 cai putere şi este poziţionat pe axa frontală. Motorul cu ardere internă şi cele două ajutoare ecologice ale sale garantează un total de 800 de cai putere şi un cuplu motor de 749 Nm, valoare ce poate urca până la 948 de Nm atunci când este activată funcţia overboost.

Şi pentru ca pachetul să fie unul extrem de competitiv, 918 Spyder vine cu o structură din fibră de carbon, ce cântăreşte doar 220 de kilograme. Graţie acestei, masa totală a viitorului 918 Spyder va însuma 1680 de kilograme.

Puterea generoasă şi masa redusă vor face ca versiunea de serie să poată accelera de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3 secunde. Viteza maximă se va opri şi ea undeva departe, la aproape 325 de km/h.

26 de kilometri autonomie electrică.

Porsche nu va neglija nici eficienţa supercarului. Sub caroserie se va afla o baterie litiu-ion de 6.9 kWh, capabilă să garanteze o rulare exclusiv electrică pe o distanţă de 26 de kilometri. Mai mult, Porsche 918 Spyder poate atinge 145 de km/h folosindu-se doar de cele două motoare electrice. Bateria se poate încărca în doar 3 ore, însă inginerii Porsche vor să găsească o soluţie care să permită încărcarea bateriei în doar 20 de minute de la o priză normală de 220 V.

Toate informaţiile oficiale vor fi disponibile abia anul viitor, când Porsche va dezvălui noul 918 Spyder în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Recomandate:

Land Rover relansează modelul Freelander ca brand separat. Noul crossover va fi mai ieftin, construit în parteneriat cu Chery - Photo
Noutăți
Land Rover relansează modelul Freelander ca brand separat. Noul crossover va fi mai ieftin, construit în parteneriat cu Chery

Land Rover pregătește lansarea unei noi generații pentru crossoverul accesibil Freelander, care va reveni pe piață în versiuni complet electrificate. Modelul reînnoit urmează să debuteze l

Inna
Sentința în cazul accidentului mortal din Bălți, amânată: Avocatul familiei victimei cere timp pentru studierea dosarului - Photo
Noutăți
Sentința în cazul accidentului mortal din Bălți, amânată: Avocatul familiei victimei cere timp pentru studierea dosarului

Pronunțarea verdictului în cazul lui Serghei Lungu, conducătorul auto implicat într-un accident rutier tragic produs la Bălți, a fost amânată în ședința din 15 mai. Instanța Ju

Inna
Guvernul preia acțiunile Moldasig pentru a le scoate la vânzare, în contextul unui interes public major - Photo
Sociale
Guvernul preia acțiunile Moldasig pentru a le scoate la vânzare, în contextul unui interes public major

 Guvernul a adoptat o decizie strategică privind preluarea acțiunilor companiei de asigurări „Moldasig” SA, în vederea revânzării acestora pe piață. Executivul a

Inna
De Tomaso P72, supercarul cu motor V8 de 700 CP, debutează după 6 ani de la prezentarea conceptului - Photo
Noutăți
De Tomaso P72, supercarul cu motor V8 de 700 CP, debutează după 6 ani de la prezentarea conceptului

După o așteptare de șase ani, producătorul italian De Tomaso lansează în sfârșit versiunea de serie a spectaculosului P72, un supercar care combină eleganța clasică cu performanțele modern

Inna