Probleme la Pininfarina

De AutoExpert   |  13 Octombrie, 2011

Distribuie :

Probleme la Pininfarina

În ciuda faptului că unele companii auto precum Jaguar, Land Rover sau BMW se bucură de un mare succes în vânzări chiar și în aceste vremuri tulburi din punct de vedere financiar, legendarul carosier Pininfarina SpA nu împarte aceeași soartă cu constructorii amintiți mai sus un pic.

La un moment dat, casa de design italiană asambla peste 40.000 de mașini anual. Totuși, aceasta a primit în 2010 numai 7.000 de comenzi, majoritatea compuse din modelele Alfa Romeo Brera și Spider, respectiv Ford Focus Coupe Cabrio. Ca urmare a acestor rezultate slabe din ultimul an financar, oficialii Pininfarina hotărât să disponibilizeze 127 de angajați în urma iminentei desființări a secției de construcție a caroseriilor auto.

Așa cum probabil ți-ai dat seama deja, aceasta este o veste cu adevărat tristă, mai ales dacă ții cont de faptul că acum doi ani compania italiană responsabilă pentru cele mai frumoase modele Ferrari șiMaserati din istorie și-a lichidat și secțiile de vopsitorie și asamblare.

"Din nefericire, trebuie să tragem linie activităților noastre de producție, având în vedere situația în care se află piața auto în prezent. Prin urmare, în continuare ne vom concentra exclusiv pe design și inginerie auto" a declarat un purtător de cuvânt Pininfarina SpA.

Recomandate:

Audi Quattro revine în forță: coupe retro cu 530 CP și caroserie din carbon, ediție limitată - Photo
Noutăți
Audi Quattro revine în forță: coupe retro cu 530 CP și caroserie din carbon, ediție limitată

Modelul legendar Audi Quattro a fost readus la viață într-o ediție modernizată, dar fidelă stilului anilor '80. Coupe-ul sport păstrează designul clasic, însă vine echipat cu tehnologi

Inna
Un brand auto, care a lipsit 14 ani, renaște în Spania. Primul model va fi un pick-up PHEV - Photo
Noutăți
Un brand auto, care a lipsit 14 ani, renaște în Spania. Primul model va fi un pick-up PHEV

Marca spaniolă Santana va fi readusă la viață după ce a fost declarată în faliment, în 2011. Primele imagini ale noii generații au fost deja prezentate, iar modelul ales pentru relansare e

Inna