Seria 5 din 2002 cu 10.000 euro? Ce îl face atât de scump?

De Redactor AE   |  5 Mai, 2020

Distribuie :

Unii sunt gata să lupte pentru afirmația care spune că ultimul Seria 5, construit ”cu bun simț” de către BMW, este cel în caroseria E39. Însă chiar atât de bune sunt încât să merite 10.000 de euro?

Dacă studiați piața veți găsi mașini care arată mult mai bine, după părerea noastră și care totodată au un preț mai atrăgător. Prin urmare apare o întrebare firească, cum este justificat prețul? An de producție 2002, motoriare 2.0 litri (poate fi și 2.2 dar cel puțin asta scrie în anunț), kilometri parcurși 205.000, dacă sunt cei adevărați...

Până aici nimic deosebit astfel că tot nu putem răspunde la întrebarea care a venit în cutia poștală a redacției, însoțită de anunț, ”de ce e atât de scumpă?”.

Însă lucrurile s-au clarificat când am răsfoit galeria de poze. Să fie din cauza covorașelor.

Disclaimer: Nu suntem cârcotași, dar uneori prea multă seriozitate strică. A se trata subiectul cu o doză de umor, în special în aceste clipe grele când toată atenția este focusată pe epidemia de COVID-19.

Vânzătorului sau proprietarului acestui exemplar BMW 520i îi urăm multă baftă. Cine știe, poate că mașina chiar își merită banii.

În altă ordine de idei, despre aceste modele de Seria 5, puteți afla mai multe dintr-un reportaj AutoReview.ru.

https://youtu.be/AzBYZ5Pj4Bo

Recomandate:

Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației - Photo
Noutăți
Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației

În timp ce majoritatea modelelor auto pierd din popularitate pe final de ciclu de producție, Audi RS6 Avant sfidează orice regulă a pieței. Divizia Audi Sport, responsabilă exclusiv de mode

Inna
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată - Photo
Noutăți
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată

Cu mai puțin de o lună înainte de deschiderea Salonului Auto de la Munchen 2025, Federația Constructorilor Germani de Automobile (VDA), organizatorul evenimentului, a confirmat absența

Inna
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană - Photo
Noutăți
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană

Planul Uniunii Europene de a opri vânzarea mașinilor noi echipate cu motoare pe benzină și motorină începând cu 2035 continuă să stârnească dezbateri aprinse în rân

Inna
Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60 - Photo
Evenimente
Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60

După o absență de peste un deceniu, Volvo confirmă participarea la cel mai important salon auto din Germania - IAA Munchen 2025. Constructorul suedez nu doar că va expune cele mai recente modele

Inna
Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute - Photo
Noutăți
Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute

Ford își ajustează planurile privind viitoarele modele electrice din segmentul pick-up și utilitare, după ce cererea pe piață s-a dovedit sub așteptări. Producătorul american își va concen

Inna