Luxul sau tehnologia, ce primează? Află părerea celor de la Rolls-Royce

De Sergiu   |  21 Septembrie, 2020

Distribuie :

Iată dilema multor producători auto. Ce primează, confortul unei mașini sau cele mai avansate tehnologii ale momentul. Bine, acești doi indicatori sunt găsiți în diferite rapoarte în interiorul fiecărei mașini, dar dacă ar fi să vorbim despre o mașină de lux, unde exigențile sunt mai bine definite, iar potențialii clienți nu sunt ușor de impresionați, care e acea formulă câștigătoare pentru a asigura succesul?

Ei bine, Rolls-Royce, definiția luxului pentru unii, este destul de hotărât să pună în continuare pe confortul pe primul plan, poate în detrimentul celor mai noi gadgeturi. Spre deosebire de alți producători ce se accentuează pe un surplus de tehnologizare în produsele oferite, Rolls-Royce a adoptat o abordare diferită.

Chiar și în cele mai noi modele ale constructorului nu se vor întâlni din abundență ecrane tactile supradimensionate  ce vor realiza o grămadă de comenzi, ci, mai degrabă comenzi tradiționale complementate cu mici ecrane ce se vor integra organic în ambianța generală a interiorului. Oficialii companiei afirmă că noile modele vin echipate cu instrumente analoage deoarece sunt mai comode spre utilizare.

De ce Rolls-Royce a adoptat această strategie? Răspunsul îl oferă Alex Innes, designer în cadrul companiei: „Nu suntem întotdeauna primii adepți din motive întemeiate. Pentru noi, tehnologia are ca scop complementarea experienței a ceea ce se așteaptă de la un Rolls-Royce. Digitalizarea reprezintă o oportunitate fenomenală și ne va spori capacitatea de a personaliza o mașină după imaginea clientului.”

Acesta continuă: ”Nu am face niciodată nimic doar de dragul utilizării tehnologiei, dar o putem dezvolta pentru a se potrivi cu marca și ceea ce reprezintă. Este important să nu cereți unui client să facă mai mult decât este necesar. Un Rolls-Royce este un sanctuar împotriva distragerilor din viața fiecăruia. Este responsabilitatea noastră să aplicăm tehnologia fără să depășim borna setată ”.

 

Recomandate:

Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 împlinește 50 de ani. Limuzina de lux care a scris istorie în anii '70 - Photo
Noutăți
Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 împlinește 50 de ani. Limuzina de lux care a scris istorie în anii '70

În 2025, Mercedes-Benz celebrează o jumătate de secol de la lansarea uneia dintre cele mai emblematice limuzine din istoria sa, 450 SEL 6.9, versiunea de vârf a Clasei S din 1975. Ace

Inna
Mercedes-AMG dezvăluie noi imagini cu o viitoare berlină, capabilă să dezvolte 1.000 CP - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG dezvăluie noi imagini cu o viitoare berlină, capabilă să dezvolte 1.000 CP

Mercedes-AMG dezvăluie câteva imagini sugestive în care ar apărea succesorul variantei cu patru uși a lui AMG GT. Viitoarea berlină de performanță va fi lansată în vara anu

Inna
Jeep Grand Cherokee facelift: primele imagini și ce știm despre versiunea actualizată - Photo
Noutăți
Jeep Grand Cherokee facelift: primele imagini și ce știm despre versiunea actualizată

Jeep se pregătește să lanseze o versiune restilizată a modelului său Grand Cherokee, unul dintre cele mai populare SUV-uri din gama sa. Până la prezentarea completă, producătorul american a

Inna
Volvo anunță rechemarea a peste 450.000 de vehicule din cauza unei defecțiuni software la camera marșarier - Photo
Noutăți
Volvo anunță rechemarea a peste 450.000 de vehicule din cauza unei defecțiuni software la camera marșarier

Volvo a inițiat una dintre cele mai ample campanii de rechemare din 2025, care vizează 413.151 de mașini în SUA și alte 40.673 în Canada. Vehiculele afectate sunt produse, î

Inna
Emmanuel Macron va folosi prima limuzină electrică prezidențială din istoria Franței - DS N°8 conceput special - Photo
Noutăți
Emmanuel Macron va folosi prima limuzină electrică prezidențială din istoria Franței - DS N°8 conceput special

Pentru prima dată în istoria Republicii Franceze, un președinte va circula într-un automobil complet electric. Emmanuel Macron va beneficia de un model DS N°8 special configurat pentru

Inna
Un loc de parcare în capitală te poate costa cât o chirie de apartament! O companie cere 450 euro/lună pentru un loc - Photo
Sociale
Un loc de parcare în capitală te poate costa cât o chirie de apartament! O companie cere 450 euro/lună pentru un loc

Prețurile pentru parcare, în capitală, devin tot mai costisitoare. Iar să găsești un loc de parcare liber, după o zi de muncă, este un adevărat quest. Partea bună e că noile blocuri locative, el

Inna