Mercedes-AMG va continua să ofere motoare V8 și după 2030, pentru clienții dispuși să plătească în plus

De Pavel   |  26 Septembrie, 2022

Distribuie :

Mercedes-AMG va păstra în ofertă motoarele V8 chiar și după anul 2030, este sigur vicepreședintele companiei Joerg Bartel. Într-un interviu acordat recent publicației CarSales, managerul de top a precizat că Mercedes-Benz nu este gata să suporte retragerea iminentă a motoarelor cu ardere internă, iar pe unele piețe vor rămâne unități cu șase și opt cilindri, deoarece există o cerere constantă pentru acestea.

Bartels a precizat că decizia finală va depinde de economia din următorul deceniu.

Oficialul a subliniat că, strategia de electrificare până în 2030 rămâne o prioritate, dar este prematur să vorbim despre o respingere totală a motoarelor cu combustibil, iar motoarele turbo pot rămâne chiar și în gama Europeană.

"Regulile finale privind standardul de emisii Euro-7, nu au fost încă lansate", a reamintit vicepreședintele Mercedes-Benz.

Managerul de top a subliniat că soluțiile tehnice vor fi găsite "pentru orice economie", iar adaptarea motoarelor pe benzină poate fi asociată cu costuri atât de mari încât clientul nu va mai fi dispus să plătească pentru acestea. Chiar și așa, unele țări nu se grăbesc să treacă complet la mașinile electrice, iar Mercedes se va folosi de acest lucru. 

În ceea ce privește combustibilul sintetic, spre deosebire de Porsche, inginerii Mercedes-Benz nu cred încă în astfel de tehnologii.

"Am luat în considerare această problemă, dar din punct de vedere energetic, tranziția nu are prea mult sens", crede Bartels. Cu toate acestea, dacă procesul de sinteză a combustibilului sintetic va consuma mai puțină energie, Mercedes-Benz este gata să-și revizuiască punctul de vedere.

Recomandate:

Plăcile de înmatriculare galbene pentru transport public ar putea fi eliminate din circulație - Photo
Sociale
Plăcile de înmatriculare galbene pentru transport public ar putea fi eliminate din circulație

Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării a publicat un proiect de hotărâre care prevede renunțarea la plăcile de înmatriculare cu fond galben, folosite în prezent pentru veh

Inna
Apple lansează CarPlay Ultra. Noul sistem multimedia auto ajunge pe modelele Aston Martin - Photo
Noutăți
Apple lansează CarPlay Ultra. Noul sistem multimedia auto ajunge pe modelele Aston Martin

Apple a prezentat oficial CarPlay Ultra, o versiune complet nouă a sistemului său multimedia pentru automobile. Comparativ cu varianta clasică de CarPlay, această iterație oferă o integrare extin

Inna
Land Rover Discovery primește actualizări elegante și două ediții speciale: Gemini și Tempest - Photo
Noutăți
Land Rover Discovery primește actualizări elegante și două ediții speciale: Gemini și Tempest

Land Rover a anunțat o serie de îmbunătățiri discrete, dar notabile, pentru modelul Discovery. Printre noutățile remarcabile se numără introducerea a două ediții speciale: Gemini și Tempest

Inna
Ford Puma Gen-E: 10.000 de unități electrice fabricate la Craiova în doar două luni - Photo
Noutăți
Ford Puma Gen-E: 10.000 de unități electrice fabricate la Craiova în doar două luni

Versiunea complet electrică a crossover-ului Ford Puma, denumită Gen-E, a atins o etapă importantă în producție: 10.000 de exemplare fabricate la uzina Ford Otosan din Craiova. Acest prag a fost

Inna
Maserati GranTurismo și GranCabrio vor fi produse din nou în uzina emblematică din Modena - Photo
Noutăți
Maserati GranTurismo și GranCabrio vor fi produse din nou în uzina emblematică din Modena

După o pauză de câțiva ani, Maserati a confirmat că modelele GranTurismo și GranCabrio vor fi din nou fabricate în Modena, locul de naștere al mărcii italiene. Începând cu ulti

Inna
Golf GTI devine electric. Volkswagen promite performanțe spectaculoase pentru viitorul model de top - Photo
Noutăți
Golf GTI devine electric. Volkswagen promite performanțe spectaculoase pentru viitorul model de top

 Volkswagen se pregătește să ducă numele legendar GTI în era propulsiei electrice. Potrivit declarațiilor făcute de Thomas Schäfer, directorul general al mărcii germane, viitorul G

Inna