Timp de 17 ani a construit replica legendarului Lamborghini Countach, pentru ca într-un final să o vândă! Află istoria nefericită a unui pasionat de mașini

De Pavel   |  6 Iulie, 2021

Distribuie :

Mulți dintre noi visează la un supercar iconic pe care nu și-l pot permite, asta pe motiv că costă mai mult decât un apartament sau o casă, iar întreținerea acestuia la fel necesită sume impresionante de bani. Pentru unii însă, este suficient să-și atârne un poster în dormitor sau să cumpere un model la scară mică, pentru a da start unui proiect inedit.

Am văzut mai multe încercări dezgustătoare de a transforma o mașină obișnuită într-un supercar, dar acest exemplu este diferit. Un tip pe nume Ken Imhoff, a dedicat 17 ani din viața sa pentru a construi o replică a lui Lamborghini Countach 5000 S, în subsolul casei sale. Rezultatul a uimit o lume întreagă.

Imhoff a văzut pentru prima dată un Lamborghini Countach în lungmetrajul The Cannonball Run și s-a îndrăgostit instantaneu de supercarul italian. Din cauza că bărbatul nu și-a putut permite să cumpere un model original, acesta a decis că poate construi o copie foarte precisă a modelului iconic.

Pentru început, bărbatu a confecționat un cadru din lemn după care a proiectat pe baza acestuia panouri de caroserie din aluminiu. La interior, Ken a sudat un roll cage din țevi, dar a folosit și câteva piese originale. Motorul care pune în mișcare replica este un V8 marca Ford.

x
x

 

Acest proiect uimitor a fost inițiat în 1990 și s-a sfârșit în 2007. Imhoff merită toată admirația pentru încăpăținarea și ambiția de care a dat dovadă pe parcursul acestor ani, pentru că la drept vorbind, puțini ar rezista să lucreze tocmai 17 ani la o replică.

x
x

 

După ce a finisat proiectul său unic, Ken s-a confruntat cu o nouă problema, la care nu s-a gândit niciodată până în acel moment. Mai exact, acesta nu știa cum să scoată vehiculul din subsol! Pentru a face acest lucru, a fost necesar să fie săpată o gaură și să fie demontată o bucată din peretele din subsol. 

Din păcate această istorie nu are un final fericit. În cele din urmă, Imhoff și-a vândut replica lui Lamborghini Countach. S-ar putea să credeți că este nebun, pentru că a sacrificat ani buni din viață, însă bărbatul spune că pe parcursul celor 17 ani s-a confruntat cu depresie, probleme de sănătate, alcoolism, probleme financiare și un divorț dureros cu soția sa.

Acesta a declarat că nu se putea bucura de supercar, pentru că îi amintea de vremurile întunecate ale vieții sale, așa că vânzarea lui într-un anumit sens a avut un efect terapeutic.

Recomandate:

Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60 - Photo
Evenimente
Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60

După o absență de peste un deceniu, Volvo confirmă participarea la cel mai important salon auto din Germania - IAA Munchen 2025. Constructorul suedez nu doar că va expune cele mai recente modele

Inna
Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute - Photo
Noutăți
Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute

Ford își ajustează planurile privind viitoarele modele electrice din segmentul pick-up și utilitare, după ce cererea pe piață s-a dovedit sub așteptări. Producătorul american își va concen

Inna
Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației - Photo
Noutăți
Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației

În timp ce majoritatea modelelor auto pierd din popularitate pe final de ciclu de producție, Audi RS6 Avant sfidează orice regulă a pieței. Divizia Audi Sport, responsabilă exclusiv de mode

Inna
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată - Photo
Noutăți
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată

Cu mai puțin de o lună înainte de deschiderea Salonului Auto de la Munchen 2025, Federația Constructorilor Germani de Automobile (VDA), organizatorul evenimentului, a confirmat absența

Inna
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană - Photo
Noutăți
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană

Planul Uniunii Europene de a opri vânzarea mașinilor noi echipate cu motoare pe benzină și motorină începând cu 2035 continuă să stârnească dezbateri aprinse în rân

Inna