Cea mai rapidă dubă din lume - Mercedes-Benz Vito

De AutoExpert   |  16 Martie, 2012

Distribuie :

Cea mai rapidă dubă din lume - Mercedes-Benz Vito

Un V8 de 10,4 litri pare soluţia ideală pentru cărăuşii foarte grăbiţi. Iată cea mai diabolică dubă Mercedes-Benz din lume.

Care este ultima maşină la care te-ai gândi, în materie de liniuţe? Exact, Mercedes-Benz Vito, ai ghicit. O utilitară excelentă, ale cărei avantaje le cunosc foarte bine anteprenorii din întreaga lume. Şi totuşi, cineva cu mult timp liber şi tone de imaginaţie bogată s-a gândit să facă ceva ce ar părea imposibil. Au transformat van-ul într-o brută însetată de viteză.

Astfel, în locui oricărui diesel insipid, Vito a primit un V8 grefat direct de pe Chevrolet Corvette, a cărui cilindree a fost dusă la apocalitica valoare de de 10,4 litri. Demarajul 0 -100 km/h este irelevant, cele 9,72 secunde fiind valabile pentru sprintul 0 - 248 km/h.

Recomandate:

Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna