Chevolet Impala

De AutoExpert   |  8 Aprilie, 2012

Distribuie :

Chevolet Impala

Impala se numără printre cele mai cunoscute denumiri din panoplia Chevrolet, iar acum vine într-o formă total nouă. Americanii amatori de berline spaţioase la preţuri convenabile au de ce să fie mândri.

Pe plan european, vârful de gamă pe care producătorul american îl oferă este Chevrolet Malibu - la americani, însă, cea mai mare berlină Chevrolet este Impala, care, la Salonul Auto New York 2012, este prezentată într-o nouă generaţie.

Chevrolet Impala era până acum o maşină foarte apreciată de publicul mai conservator, precum şi de firmele de taxi sau rent-a-car, iar noua generaţie Impala capătă mai mult caracter. În primul rând, se remarcă partea frontală care aminteşte foarte clar de modelul sportiv Chevrolet Camaro prin grila mare şi profilarea sportivă a spoilerului.

Apoi, muchia din spate de pe laterale îi conferă maşinii un aer nobil, alături de logo-ul cu antilopa, de pe montantul spate. Nu în ultimul rând, gabaritul maşinii cu o lungime de peste 5 metri este impresionant, iar jantele cu dimensiuni care variază între 18 şi 20 inch îi conferă noului Impala dinamism.

Interiorul noului Chevrolet Impala mizează pe combinarea unui stil modern cu o notă de sobrietate, designul general al bordului conformându-se ideii de "dual cockpit". Habitaclul inspiră confort şi lux, iar indicatoarele clasice beneficiază şi de un display generos, de 4,2 inch, cu indicaţii lizibile.

În centrul consolei regăsim un ecran tactil de 8 inch, de pe care poate fi comandată interfaţa Chevrolet MyLink. În plus, acest display disimulează în mod inteligent un spaţiu de depozitare generos în spatele său. De altfel, generozitatea spaţiului este valabilă atât pentru locurile din faţă, cât şi pentru cele din spate, în timp ce securitatea este la cote foarte înalte: 10 airbaguri, sistem de alertă OnStar şi o pleiadă de sisteme electronice, de la adaptive cruise-control până la asistenţă la parcare.

În domeniul motorizărilor, noul Chevrolet Impala le oferă americanilor trei motoare pe benzină cu injecţie directă: un V6 de 3,6 litri şi 303 CP şi două motoare în patru cilindri, de 2,5 litri şi 195 CP, respectiv 2,4 litri şi 182 CP - acesta din urmă beneficiază de funcţia eAssist, care ajută la reducerea consumului de combustibil. Toate motoarele sunt asociate unei cutii automate cu 6 trepte, iar modelele cu 4 cilindri beneficiază şi de sistemul active noise cancellation, pentru o insonorizare cât mai bună.

Pentru moment, preţurile nu au fost comunicate, dar noul Chevrolet Impala promite să nu-şi dezamăgească clienţii la acest capitol, mai ales prin prisma raportului preţ/spaţiu şi preţ/dotări.

Sursa: TARE.RO

Recomandate:

Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna