Chevrolet Route 66

De AutoExpert   |  24 Decembrie, 2011

Distribuie :

Chevrolet Route 66

Super Bowl este cel mai vizionat meci la televiziunea americana. In 2011, aproximativ 111 milioane de telespectatori au urmarit meciul dintre Green Bay Packers si Pittsburgh Steelers. Nu e de mirare ca toate companiile incearca sa-si faca reclama in timpul acestui faimos meci si platesc multi bani pentru asta. Pentru Super Bowl-ul de anul viitor, Chevrolet va oferi unui cineast independent sansa de a-i difuza reclama in timpul jocului. Pana in prezent s-au primit 197 inregistrari de la cineasti din 32 de tari, pentru reclama “Route 66”. Tema este “Everyday Hero”, clipul trebuie sa aibe 30 de secunde si castigatorul va fi difuzat in timpul Super Bowl de anul viitor, din 5 februarie. “Cu Chevrolet Route 66 am vrut sa vedem talentul creator al oamenilor din fiecare colt al Pamantului pentru a descoperi noua reclama Super Bowl", a declarat Joel Ewanick, sef marketing General Motors. Top 35 intrari sunt prezentate pe ChevroletRoute66.MSN.com. In scopul de a face lucrurile mai interesante si, desigur, de a atrage mai multi vizitatori, Chevrolet a facut echipa cu Microsoft la crearea unui „hub contest". Acesta va identifica pe cei inregistrati cu un cod de utilizator unic si le va acorda puncte de fiecare data cand acestia „share-uiesc”cu un alt fan. Cine primeste cele mai multe puncte poate castiga pana la 10.000 dolari.

Recomandate:

Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute - Photo
Noutăți
Ford schimbă strategia. Lansarea noilor camionete și utilitare electrice, amânată din cauza cererii scăzute

Ford își ajustează planurile privind viitoarele modele electrice din segmentul pick-up și utilitare, după ce cererea pe piață s-a dovedit sub așteptări. Producătorul american își va concen

Inna
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată - Photo
Noutăți
Tesla va lipsi de la Salonul Auto de la Munchen. Absența producătorului american a fost deja confirmată

Cu mai puțin de o lună înainte de deschiderea Salonului Auto de la Munchen 2025, Federația Constructorilor Germani de Automobile (VDA), organizatorul evenimentului, a confirmat absența

Inna
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană - Photo
Noutăți
Ola Källenius avertizează că interdicția motoarelor termice din 2035 ar putea destabiliza industria auto europeană

Planul Uniunii Europene de a opri vânzarea mașinilor noi echipate cu motoare pe benzină și motorină începând cu 2035 continuă să stârnească dezbateri aprinse în rân

Inna
Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60 - Photo
Evenimente
Volvo revine după 12 ani la IAA Munchen și anunță în premieră noul SUV electric EX60

După o absență de peste un deceniu, Volvo confirmă participarea la cel mai important salon auto din Germania - IAA Munchen 2025. Constructorul suedez nu doar că va expune cele mai recente modele

Inna
Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației - Photo
Noutăți
Audi RS6 Avant atinge cel mai mare volum de comenzi din istorie, chiar înainte de schimbarea generației

În timp ce majoritatea modelelor auto pierd din popularitate pe final de ciclu de producție, Audi RS6 Avant sfidează orice regulă a pieței. Divizia Audi Sport, responsabilă exclusiv de mode

Inna