Dacia își schimbă identitatea vizuală! Un logo nou se va regăsi pe mașini din a doua jumătate a lui 2022

De Sergiu   |  17 Iunie, 2021

Distribuie :

Dacia lansează o nouă identitate de marcă și un nou logo, care se va regăsi pe modelele constructorului din a doua jumătate a anului 2022. Elementele au fost previzualizate pentru prima dată pe conceptul Bigster, prezentat la începutul acestui an.

Reboot-ul Dacia este întruchipat de un nou logo și o nouă emblemă, trăsături definitorii ai noii identități comerciale a constructorului. Aceste două noi elemente de design au fost create in-house de echipa de design, cu dorința de a exprima esența mărcii, una care a ghidat Dacia încă de la începuturile sale.

Potrivit Dacia, logotipul trebuie să emane o senzație permanentă de robustețe și stabilitate. Forma literelor este rafinată în mod intenționat - „D” și „C” sunt imagini în oglindă - și reflectă mentalitatea mărcii. Liniile geometrice ale logotipului dau o senzație de mișcare mecanică liniară a șirului de litere.

Emblema prezintă esența logo-ului prin reunirea „D” și „C”, ca niște verigi ale unui lanț care sunt împerecheate. Constructorul a optat pentru acest logo pentru ca produsele proprii să poată fi evidențiate chiar și de la distanță.

Întregul design grafic a fost în mod deliberat simplificat, ca o reamintire că Dacia este un brand care se concentrează pe esențial. Fiecare parte individuală se potrivește cu celelalte pentru a forma un întreg coeziv. La fel ca marca pe care o reprezintă, elementele de design grafic sunt robuste și flexibile. 

Paleta cromatică, construită în jurul nuanței verde-kaki, evocă apropierea mărcii de natură - o referință la curentul ce prevede electrificarea constructorului de la Mioveni.

Gama e completată de o serie de culori secundare:

  • trei culori pământești: kaki închis, terracota, sand;
  • alte două culori secundare - portocaliu și verde - completează gama cu o senzație mai „tehnologică”.

Noua identitate a mărcii va fi introdusă începând cu luna curentă, treptat pe diferite canale de comunicare: site-uri specifice mărcii, publicitate, broșuri. Reprezentanțele vor trece gradual la noua identitate a mărcii de la începutul anului 2022. Vehiculele vor purta noua siglă și emblemă din a doua jumătate a anului 2022.

 

Recomandate:

Xiaomi YU7: primul SUV electric al gigantului chinez, provocare directă pentru Tesla Model Y - Photo
Noutăți
Xiaomi YU7: primul SUV electric al gigantului chinez, provocare directă pentru Tesla Model Y

Cu ocazia celei de-a 15-a aniversări, Xiaomi a dezvăluit primul său SUV electric, denumit YU7, într-o prezentare transmisă în direct din Beijing. Noul model marchează extinderea strategică

Inna
Planul Californiei de eliminare a motoarelor termice, anulat de Senatul SUA. Urmează o dispută legală majoră - Photo
Noutăți
Planul Californiei de eliminare a motoarelor termice, anulat de Senatul SUA. Urmează o dispută legală majoră

Senatul Statelor Unite a votat împotriva planului de electrificare propus de statul California, blocând astfel interdicția privind vânzarea de vehicule cu motoare termice care urma s

Inna
Porsche se desparte de motoarele termice pentru 718 Cayman și Boxster. Ultimele unități vor fi produse în toamnă - Photo
Noutăți
Porsche se desparte de motoarele termice pentru 718 Cayman și Boxster. Ultimele unități vor fi produse în toamnă

Porsche a anunțat oficial încetarea producției pentru modelele 718 Cayman și 718 Boxster echipate cu motoare termice. Producția ultimelor unități ale actualei generații este programată pentru oc

Inna
Noutate pentru aventurieri: Opel Frontera poate fi echipat cu un cort pentru escapade în natură - Photo
Noutăți
Noutate pentru aventurieri: Opel Frontera poate fi echipat cu un cort pentru escapade în natură

Opel extinde gama de accesorii disponibile pentru SUV-ul Frontera cu o opțiune destinată iubitorilor de aventură: un cort exterior montabil pe plafon, realizat în colaborare cu specialiștii de l

Inna
SEAT începe producția de baterii pentru viitoarele modele electrice Cupra și Volkswagen - Photo
Noutăți
SEAT începe producția de baterii pentru viitoarele modele electrice Cupra și Volkswagen

SEAT a făcut un pas important în tranziția sa către electromobilitate prin inițierea producției pre-serie a bateriilor destinate viitoarelor modele electrice. Noua facilitate de producție, situa

Inna