Hyundai un nou brand de clasa premium

De AutoExpert   |  8 Decembrie, 2010

Distribuie :

 

Hyundai un nou brand de clasa premium

Producătoeul coreean Hyundai, intenționeză să investească serios pentru a migra și a se axa pe segmentul automobilelor premium. Astfel încât se va îndepărta de segmentul automobilelor de volum în care este axat la moment.
Oficialii de la Hyundai intenționează să renunțe în timpul apropiat la motto-ul actual "Drive your Way", în favoarea unei strategii de marketing diferite, inovatoare şi mult mai inteligente, spun ei. Cho Won Hong, vice-preşedinte executiv şi director de marketing global Hyundai, a declarat: "În ultimii 10 ani am construit cu succes o imagine axată pe calitate. De acum înainte însă, imaginea noastră va tinde spre segmentul premium, sau cum ne place nouă să-l numim modern premium".
Lansarea unei noi imagini de brand va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Detroit, anume în Statele Unite ale Americii, unde Hyundai mizează pe o creștere a vînzărilor în gama premium. Conform untimulor date prezentate de Hyundai, ultima lună a adus o creştere cu 23% pe o piaţă în urcare cu doar 11%, ceea ce a creat premize financiare bune pentru o reorientare. Primii paşi în acest sens vor fi făcuţi în viitorul apropiat, când Hyundai va investi în departamentul de marketing, va reeduce numărul de dealerilor din Statele Unite. O dată cu introducerea noilor modele de lux, Hyundai va marim și preturile. Cho Won Hong a declarat că "este normal ca preţurile să crească. Dacă livrăm produse premium clienţilor şi ei recunosc valoarea lor, este normal să creştem pretenţiile financiare".

Recomandate:

Mini aduce două concepte John Cooper Works la Salonul Auto de la Munchen, care va avea loc în acest an - Photo
Noutăți
Mini aduce două concepte John Cooper Works la Salonul Auto de la Munchen, care va avea loc în acest an

Mini se pregătește să capteze atenția publicului la Salonul Auto de la Munchen, unde va prezenta în premieră două concepte exclusiviste sub semnătura performantă John Cooper Works (JCW). Evenime

Inna
Volkswagen renunță la ID.5 în 2027. SUV-ul coupe electric dispare după doar 6 ani - Photo
Noutăți
Volkswagen renunță la ID.5 în 2027. SUV-ul coupe electric dispare după doar 6 ani

Volkswagen a confirmat că va opri producția modelului ID.5, SUV-ul coupe cu propulsie electrică, începând cu anul 2027. Decizia vine la doar șase ani de la lansarea oficială a modelului, s

Inna
În Republica Moldova se vor instala 150 de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice până în 2030 - Photo
Noutăți
În Republica Moldova se vor instala 150 de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice până în 2030

Republica Moldova își intensifică tranziția către transportul ecologic, cu planuri ambițioase pentru următorii ani. Potrivit autorităților, vor fi instalate 150 de stații de încărcare rapi

Inna
Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028 - Photo
Noutăți
Nissan pregătește concedieri în Europa. Se anunță restructurare masivă și închideri de fabrici până în 2028

Nissan se află în plin proces de transformare strategică și a început oficial discuțiile cu sindicatul care reprezintă angajații din biroul său regional european, în contextul unor r

Inna
Sfârșitul unei ere: Volkswagen Touareg iese din scenă în 2026, fără succesor - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere: Volkswagen Touareg iese din scenă în 2026, fără succesor

Volkswagen va renunța definitiv la modelul Touareg în 2026, marcând sfârșitul unei cariere impresionante pentru primul SUV din istoria mărcii germane. Lansat în 2002, Touareg n

Inna
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani - Photo
Noutăți
Volkswagen a ținut ascuns un coupe electric spectaculos: design uitat, readus la lumină după opt ani

Un proiect inedit al Volkswagen, care ar fi trebuit să vadă lumina zilei în urmă cu aproape un deceniu, a fost dezvăluit recent printr-o schiță oficială. Este vorba despre un coupe sportiv cu pr

Inna