Audi Q6, primul SUV full-electric al companiei germane va fi produs în serie abia în 2018

De Redactor AE   |  20 Ianuarie, 2016

Distribuie :

Audi nu renunţă la planurile sale de electrificare a gamei de modele şi anunţă în producţia de serie cel mai nou model Q6. SUV-ul electric urmează a fi asamblat la uzina din Belgia, începând cu anul 2018, unde de altfel vor fi produse şi bateriile pentru Q5 şi Q7. 

Despre intenţiile companiei de a lansa primul off-roader full-electric, germanii anunţaseră încă în luna octombrie a lui 2015, însă abia acum au început să se mişte lucrurile. Pentru a face loc noului atacant, Audi a decis să mute producţia modelului A1 în Spania, iar Q3-ul va fi la rândul lui mutat de la fabrica Martorell (Spania) la cea din Ungaria!

Zvonurile care circulă în jurul acestui model indică asupra unei denumiri ca "Audi Q6", însă acest lucru nu a fost deocamdată confirmat de oficiali. La fel de incerte sunt şi datele legate de performanţele tehnice ale maşinii, singurul lucru cunoscut până acum fiind doar autonomia de mers a EV-ului, care se ridică la circa 500 de km, iar pentru a reîncărca complet bateriile ar fi nevoie de numai 50 minute.

Aşa cum la baza noului SUV se află conceptul e-tron quattro, ne putem aştepta ca designul noului Q6 să fie oarecum asemănător cu cel din urmă.

2015-588890audi-e-tron-quattro-concept

2015-588892audi-e-tron-quattro-concept

2015-588894audi-e-tron-quattro-concept

2015-588898audi-e-tron-quattro-concept

2015-597406audi-e-tron-quattro-concept

2015-601630audi-e-tron-quattro-concept-in-frankfurt-2015

2015-601638audi-e-tron-quattro-concept-in-frankfurt-2015

2015-601644audi-e-tron-quattro-concept-in-frankfurt-2015

audi-e-tron-quattro-concept

Recomandate:

Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna