BMW se întoarce în segmenul roadsterelor cu un nou model Z5!

De Redactor AE   |  22 Ianuarie, 2016

Distribuie :

Atât BMW cât şi Mercedes-Benz au lipsit o bună perioadă de timp din această nişă de piaţă, care şi acum, la etapa actuală, este considerată una dintre cele mai puţin profitabile. Totuşi, pentru a-şi păstra dominaţia intactă, Mercedes-Benz a lansat un facelift pentru al său SLK, redenumit în SLC, iar acum a venit rândul ca şi BMW să răspundă la acest apel, prezentând un succesor pentru Z4.

Oficial, maşina se află încă în teste, iar prototipul camuflat al acesteia a fost spionat recent. Se presupune că noul roadster va fi numit BMW Z5 şi va prelua trăsăturilde de design ale predecesorului său, capota alungită, cockpit-ul strâmt şi fundul bombat. Doar că, spre deosebire de Z4, noul model va fi acoperit cu plafon retractabil de tip soft-top şi nu hard, cum am văzut la ultima generaţie.

Sportiva ar putea împrumuta deasemenea şi tehnologiile de construcţie ce implică utilizarea pe scară largă a panourilor lucrate din fibră de carbon, asemenea lui BMW i8 sau i3, ceea ce s-ar traduce printr-o rigiditate sporită, greutate redusă dar şi o manevrabilitate de invidiat.

Nici despre gama de motorizări nu se cunosc prea multe detalii, însă cel mai probabil că versiunea de bază va fi echipată cu un propulsor în patru cilindri de 2.0 litri volum, urmând ca acelaşi motor să fie oferit în diferite versiuni de model, cu o putere cuprinsă între 190 şi 270 de cai putere. Deasemenea, am putea lua în calcul şi varianta unui M-car, dotat cu motorul S55, de 3.0 litri volum, TwinPower Turbo, capabil să pună pe roţile spate în jur de 425-431 cai putere!

000 (1)

000 (2)

000 (3)

000 (4)

000 (5)

000 (6)

Recomandate:

Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna