Mercedes-AMG a explicat de ce viitorul C63 nu va avea V8 și nici măcar 6 cilindri sub capotă!

De Redactor AE   |  22 Februarie, 2021

Distribuie :

Întrebat de ce nemții vor să renunțe la motoarele V8, care pune în mișcare în prezent gama de modele AMG, inginerul-șef Christian Fruh a menționat că ”buba” nu e doar la capitolul ecologie și taxe. Din punct de vedere tehnic, noul tren de propulsie va avea propriile avantaje. 

Nimeni din fanii Mercedes-Benz nu e încântat de faptul că un V8 va pierde tocmai 50% din numărul de cilindri, însă denumirea modelului va fi aceeași - C63 AMG. Unii și-au pus speranța că sunt doar zvonuri, alții au rămas cu gândul măcar la un șase cilindri în linie și totuși, oficialii AMG nu dau nici un pas înapoi, viitorul model de performanță C-Klasse va fi echipat cu un propulsor în patru cilindri și numai 2.0 litri volum. 

De ce nu 6 în linie? 
Producătorul de mașini premium nu mai are în gama sa motoare V6, optând pentru unitățile cu șase cilindri în linie, însă pentru C-Class, asta ar echivala cu un handicap serios. Botul mașinii, trebuie ”crescut” cu cel puțin 5 centimetri, pentru a putea găzdui noul motor, cu tot cu accesorii greutatea totală pe puntea față va crește considerabil iar asta înseamnă că și performanțele vor avea de suferit. 

Prima consecință este ușor de intuit - subvirarea! 

Iată de ce inginerii Mercedes au optat pentru un motor în 4 cilindri, ajutat de unitatea electrică, pentru performanțe similare cu ce ar putea oferi un motor cu șase pistoane. Avantajele însă, sunt clar - greutatea redusă și consumul de carburanți, ceea ce ar trebui să convingă publicul să nu renunțe la un C63 AMG. 

Voi ce părere aveți? 

 

 

Recomandate:

PAS propune crearea unui sistem municipal cu taxe și registru electronic pentru parcările din Chișinău - Photo
Sociale
PAS propune crearea unui sistem municipal cu taxe și registru electronic pentru parcările din Chișinău

Fracțiunea Partidului Acțiune și Solidaritate din Consiliul municipal Chișinău a venit cu o inițiativă menită să combată deficitul cronic de locuri de parcare din capitală, propunând instituirea

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg - Photo
Teste
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg

Volkswagen demarează teste cu vehicule autonome în condiții reale de trafic. În următoarea perioadă, un prototip experimental va circula pe străzile din Wolfsburg, orașul în car

Inna