Prototipul limuzinei prezidenţiale pentru Putin, ZIL 4112R, se vinde acum cu 1.200.000 USD!

De Redactor AE   |  10 Februarie, 2016

Distribuie :

În urmă cu ceva timp, ruşii se lăudau lumii întregi că vor construi propria limuzină prezidenţială pentru Vladimir Putin. În speranţa că le vor şterge nasul criticilor, au demarat în mare grabă proiectul "CORTEGIU", care a durat câţiva ani şi s-a încheiat subit, fără nici un rezultat demn de o ţară cu pretenţii. 

În acest proiect au fost implicate mai multe companii ruseşti, printre care şi Marussia, sau ZIL, însă doar cei din urmă au reuşit să prezinte un model pe viu şi nu doar schiţe pe foaie. Acesta a fost botezat ZIL 4112R şi era mai degrabă un rebuild al modelului ZIL 41047. Chiar dacă maşina a fost modificată esenţial pentru a corespunde criteriilor şi necesităţilor impuse de clasa prezidenţială, totuşi, limuzina nu se deosebea practic cu nici o tehnologie ieşită din comun.

Lista de dotări includea geamuri şi scaune reglabile, acţionate electric, perdeluţe pentru a separa cabina şoferului de ceilalţi pasageri (la fel electrice), un display care să furnizeze imagini live de pe camerele de luat vederi exterioare, head-up display, frigider, bar, etc. Până la urmă nimic special, cu o singură excepţie. Calitatea executării lucrărilor este net inferioară concurenţilor săi europeni, iar acest lucru, potrivit unor zvonuri, i-ar fi displăcut şi lui Vladimir Putin. După scurt timp, proiectul ambiţios CORTEGIU a fost temporar suspendat, iar limuzina a ajuns să fie listată în vânzare pe site-ul Hemmings.com.

ZIL 4112R a reuşit să parcurgă doar 143 de kilometri, fiind propulsat de un motor V8 de 7.7 litri volum, ce dezvoltă 400 de cai putere şi 610 Nm, livraţi punţii spate cu ajutorul transmisiei Allison, produsă de americani. De menţionat că nici motorul nu este foarte inovativ, beneficiind de un sistem de distribuţie a gazelor învechit de tip SOHC. Totuşi, ruşii nu se dau bătuţi prea uşor şi au promis că vor prezenta un nou model la începutul anului 2018! Rămâne de văzut cum va arăta aceasta. Până atunci însă, puteţi negocia suma de 1.2 milioane de dolari pentru un ZIL unicat în toată lumea.

0e1e40ee1a9d32b6b10f742c15bfad78511e130b

5d9bb57cea13a5f9f16c19c95a93cfe7192b62f8

06c79fb5f6b76bfac0ea6c699459de691c591c37

11c3d3096e8d5378e1ef6970f17431ab562c7cdc

308e2a1aae7683f4ad06ec731ebcd7965a73d1d9

61325629d59fb45b5a8e5341012550e40c81c258

Recomandate:

Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna