Şi BMW X1 F48 va putea fi conectat la priză!

De Redactor AE   |  18 Ianuarie, 2016

Distribuie :

În Moldova, noua generaţie a crossoverului BMW X1 a fost prezentată în urmă cu ceva timp, mai exact, la finele lunii septembrie a lui 2015. Într-o atmosferă caldă de doamnă, X1 se anunţa gata să înfrunte concurenţa cu o nouă platformă, noi motorizări şi un design absolut excepţional! Şi, în ciuda faptului că maşina este oferită în compania unor motoare extrem de eficiente, totuşi bavarezii s-au gândit că e bine să introducă şi un model hybrid. 

Iar ce vedeţi în imaginile spion, pare a fi exact ceea despre ce vorbeam mai sus, un X1 cu tren de propulsie plug-in hybrid. Despre acest lucru ne vorbeşte gura de alimentare adiţională de pe aripa faţă stânga. Ceva similar puteţi întâlni şi la modelele Seriei 3 dar şi X5, despre care se ştie că fac parteneriat dintre un motor electric şi unul convenţional cu ardere internă şi un volum de 2.0 litri.

S-ar putea ca aceeaşi reţetă să fie adoptată şi pe viitorul X1 hybrid, doar că rezultatul final, măsurat în cai putere, să fie unul ceva mai modest. Iar dacă 328e, produce 245 de cai putere şi 400 Nm, iar X5-ul xDrive40e pune pe roţi şi mai mult de atât, în jur de 313 CP şi 450 Nm de cuplu motor, atunci ne putem aştepta ca mezinul să dea dovadă la rândul lui de performanţe ce trec de limita celor 200 CP, păstrând totodată şi un consum de carburanţi cât mai eficient.

O fi camuflat X1-ul, dar inscripţia de pe bara spate "Hybrid Test Vehicle" îl dă de gol :)

zinoro-x1-plug-in-hybrid-spy-photo (1)

zinoro-x1-plug-in-hybrid-spy-photo (2)

zinoro-x1-plug-in-hybrid-spy-photo (3)

zinoro-x1-plug-in-hybrid-spy-photo

sursa: bmwpower.md via worlcarfans.com

 

Recomandate:

Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna