Vezi ce maşini deţinea Pablo Escobar, "Regele Cocainei"

De Redactor AE   |  17 Septembrie, 2015

Distribuie :

Aţi auzit vreodată de Pablo Escobar, supranumit si "Regele Cocainei"? Cel care a fost si inca a ramas cel mai bogat mafiot din toate timpurile? Indiferent de răspuns, acum aveţi ocazia să aflaţi mai multe despre el dar şi despre automobilele acestuia. 

De- a lungul vietii Pablo Emilio Escobar Gaviria a reusit sa adune peste 50 de miliarde de dolari, bani gheata, din afacerile ilegale cu traficul de narcotice, devenind cel mai bogat infractor din lume. Nu a fost un simplu traficant de droguri, ci conducătorul unui imperiu care valora mai multe zeci de miliarde de dolari. Columbianul şi-a început viaţa în afara legii de mic copil în orasul Medellin, unde a intrat intr-o gaşcă specializată pe furturi mărunte.

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-1237d21b8dc28dd522-0-0-0-0-0

Escobar a participat în anii '70 la o rapire a unui politician în urma căreia a obţinut uriaşa sumă (pe atunci) de $100.000 iar cu aceştia a pus bazele imperiului care urma să vândă cel mai scump drog din lume: cocaina. Escobar a început să introducă preţiosul drog în ţară cu ajutorul avioanelor de mici dimensiuni. Băga cocaina sub forma de pastă în roţile avioanelor, în scaune sau în diverse locuri pe care vamesii din Statele Unite nu le găseau.

Ulterior a ajuns să deţină o flotă de avioane, vapoare şi camioane care importau "moartea albă" în America de Nord, ţara cu cel mai mare număr de consumatori de droguri. Poliţia spunea că la apogeul traficului făcut de columbian, reţeaua lui numită Cartelul Medellin, reuşea să aducă în Statele Unite peste 15 tone de cocaină zilnic!

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-ed22021b8dc4827aeb-0-0-0-0-0

Pablo Escobar deţinea în proprietatea sa mai multe insule în Bahamas, unde construise hoteluri, blocuri şi aeroporturi, iar toate acestea făceau parte din imperiul său, servind drept depozite de unde apoi erau transportate drogurile în America, Mexic, Spania sau Venezuela. Cu o reţea bine pusă la punct columbianul deţinea 85% din totalul de piaţă de cocaină la nivel mondial, cu un câştig zilnic de 60 de milioane de dolari. Săptămânal acesta cheltuia 2500 de dolari doar pentru elasticurile cu care grupa banii.

Interesant este faptul că, deşi era urmărit de guvernul American şi de cel Columbian, Escobar reuşea mereu să scape. La el în ţară, el avea însă susţinerea politicienilor şi a poliţiei, în special după ce a instaurat metoda care nu dădea greş în rândul oamenilor legii, numită "Bani sau Plumb". Asta însemna că fie acceptai şpaga lui, ori erai omorât. În ciuda faptului că oamenii din Cartelul Medellin au ucis zeci de politicieni, civili şi poliţilti, Escobar a fost considerat un erou de către oamenii din clasa joasă a societăţii.

 

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-373e821b8db58df154-0-0-0-0-0

Pablo Escobar a construit multe spitale, şcoli, terenuri de fotbal şi foarte multe cantine pentru hrana săracilor în Columbia. Din păcate, aceste opere de caritate pălesc în faţa atrocităţilor şi a genocidului făcut de Escobar, printre acestea numărându-se şi deturnarea şi prabusirea unui avion cu pasageri în 1989, doar pentru că la bord trebuia să urce un candidat la presedinţia Columbiei, care nici măcar nu a mai luat zborul respectiv. În total au murit în acest accident comandat de Escobar 110 persoane.

Dincolo de crime şi droguri Escobar mai deţinea şi o frumoasă colecţie de automobile. Nu era un colecţionar în adevăratul sens al cuvântului, pentru că nu urmarea exemplare rare de maşini sau unele foarte scumpe. El cumpăra tot ce îi plăcea, în orice moment. Din păcate, majoritatea maşinilor deţinute de Escobar au fost distruse când a fost arestat de ochii lumii şi ţinut într-o închisoare de lux făcută tot de el. Autorităţile americane puneau presiune pe columbienii corupţi şi aceştia i-au micşorat libertatea, destul încât rivalii să-i strice afacerile cu droguri. Aşa au sfârşit şi multe din maşinile sale aflate la domeniul Napoles, din Columbia, lângă Medellin.

Printre maşinile deţinute de Pablo Escobar se numără Porsche 356, Porsche 935 de circuit, Porsche 911 RSR IROC, Mercedes-Benz 600, Mercedes-Benz 300SL Gullwing şi Roadster, Toyota Land Cruiser şi multe alte automobile clasice din anii '20-'30. In mana lui Escobar au mai fost şi alte automobile care ulterior au fost vândute, cum ar fi şi un Harley-Davidson pe care îl cumparase personal de la Frank Sinatra există şi acum şi se găseşte în colecţia personală a unui american. La fel şi prima maşină a lui Escobar, un Wartburg albastru, cu care şi-a câştigat primii bani din trafic peste graniţele ţării...

Pablo Escobar si-a pierdut viaţa în decembrie 1993, când o echipă specială formată din americani şi columbieni l-a prins ascunzându-se într-o casă din Medellin unde a fost împuşcat mortal.

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-1d79b21b8dc008f950-0-0-0-0-0

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-7f04e21b8db4867cfb-0-0-0-0-0

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-60ac821b8db88922ba-0-0-0-0-0

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-66c8021b8dc583af41-0-0-0-0-0

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-a98e421b8dbb8b32ec-0-0-0-0-0

masinile-lui-pablo-escobar-cel-mai-bogat-mafiot-f06cb21b8dc387b46d-0-0-0-0-0

sursa: 4tuning.ro

Recomandate:

PAS propune crearea unui sistem municipal cu taxe și registru electronic pentru parcările din Chișinău - Photo
Sociale
PAS propune crearea unui sistem municipal cu taxe și registru electronic pentru parcările din Chișinău

Fracțiunea Partidului Acțiune și Solidaritate din Consiliul municipal Chișinău a venit cu o inițiativă menită să combată deficitul cronic de locuri de parcare din capitală, propunând instituirea

Inna
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg - Photo
Teste
Volkswagen lansează primele teste cu mașinile autonome în Wolfsburg

Volkswagen demarează teste cu vehicule autonome în condiții reale de trafic. În următoarea perioadă, un prototip experimental va circula pe străzile din Wolfsburg, orașul în car

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna