Volkswagen a prezentat în premieră mondială noul Golf 7 Facelift

De Redactor AE   |  10 Noiembrie, 2016

Distribuie :

Golf-ul generaţiei a şaptea a trecut printr-un nou ciclu de viaţă, iar de curând a fost prezentat şi publicului larg. Printre noutăţi şi îmbunătăţiri, Golf-ul aduce şi o motorizare de 1.5 litri TSI, cu sistem de deactivare a cilindrilor şi o nouă transmisie DSG.

Deşi mai multe publicaţii s-au grăbit să afişeze pozele spion cu noul Golf 7 Facelift noi am decis să aşteptăm până la debutul oficial al maşinii, pentru a veni şi cu mai multe informaţii sau detalii noi. Cum era de aşteptat, faceliftul este unul relativ uşor, fără modificări radicale care să îl scoată prea mult în evidenţă. Blocuri optice LED în loc de xenon, stopuri cu LED, barele faţă şi spate redesenate, guri de ventilare regândite, noi flanşe pentru finalele sistemului de evacuare, câteva nuanţe de vopsea mai fresh, jante cu un desen diferit, tehnologii noi şi...cam atât.

La interior însă, avem două mari implicaţii. În primul rând, apare display-ul cu o diagonală de 12.3 inch, instalat opţional în locul instrumentelor de bord, ceva similar cu ce se poate vedea pe Volkswagen Passat, dar şi un nou display cu funcţie touchscreen şi o diagonală de 9.2 inch pentru sistemul de infotainment. Care de altfel are şi funcţia de recunoaştere a comenzilor vocale. De menţionat că Golf-ul este primul model din clasa compactelor care oferă sistemul de recunoaştere a gesturilor.

2017-vw-golf-facelift (1)

Sub capotă tot sunt schimbări dar nu chiar de ordinul miracolelor. GTI-ul va avea acum un nou motor de 230 HP în loc de 220, iar GTI-ul Performance ajunge la 245 de cai putere. În plus, inginerii din Wolfsburg se laudă că ar fi dezvoltat o transmisie nouă DSG cu şapte rapoarte şi ambreiaj dublu, care să înlocuiască actuala cutie de viteze DSG cu şase trepte.

Versiunea entry-level va fi propulsată de motorul de 1.5 litri TSI Evo ce pune pe roţi în jur de 150 cai putere şi 250 Nm de cuplu motor. Maşina va fi echipată cu tehnologia ce permite deactivarea cilindrilor pentru o mai bună economie de carburanţi şi promite un consum de 4.9 litri la sută. Varianta BlueMotion este însă şi mai eficientă, înregistrând un consum de doar 4.6 litri, în schimb are doar 130 CP şi 200 Nm.

Cât despre modelul GTE deocamdată nu sunt cunoscute prea multe informaţii.

2017-vw-golf-facelift (2) 2017-vw-golf-facelift (3) 2017-vw-golf-facelift (4) 2017-vw-golf-facelift (5) 2017-vw-golf-facelift (8) 2017-vw-golf-facelift (9) 2017-vw-golf-facelift (10) 2017-vw-golf-facelift (11) 2017-vw-golf-facelift (12) 2017-vw-golf-facelift (13) 2017-vw-golf-facelift (14) 2017-vw-golf-facelift (15) 2017-vw-golf-facelift (17) 2017-vw-golf-facelift (18) 2017-vw-golf-facelift (19) 2017-vw-golf-facelift (20) 2017-vw-golf-facelift (21) 2017-vw-golf-facelift (22) 2017-vw-golf-facelift (23) 2017-vw-golf-facelift (24) 2017-vw-golf-facelift (25) 2017-vw-golf-facelift (26) 2017-vw-golf-facelift 2017-vw-golf-facelift (16) 2017-vw-golf-facelift (6)

Recomandate:

Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design - Photo
Noutăți
Jaguar dezminte informația și neagă că ar fi concediat șeful de design

Jaguar a reacționat oficial la informațiile apărute recent în spațiul public, infirmând zvonurile potrivit cărora Gerry McGovern, directorul de design al mărcii, ar fi fost concediat. Pozi

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna