Peugeot timp de 200 de ani

De AutoExpert   |  2 Aprilie, 2010

Distribuie :

Peugeot timp de 200 de ani



Peugeot este bradndul care timp de 200 de ani a devenit cea mai rafinată marcă franceză. Cea care a creat schimbări în lumea automobilistică, şi a renăscut în produs emoţiile şi cerinţele automobiliştilor. În anul 2010 Pegeot se regăseşte sub un alt stil, care îl poziţionează sub un alt logo “Peugeot Motion & Emotion”.
În acest an Peugeot îşi propune următoarele sarcini:
•Să se ridice cu trei nivele pe scara internaţională a producătorilor auto.
•Să creeze stilul Peugeot drept un exemplu pentru parteneri şi concurenţi.
•Să devină lider pe piaţa serviciilor mobile.
În 2009 compania Peugeot a început producerea noului cross-over 3008, care a cîştigat popularitate în primele zile, a apariţe-i sale pe piaţă. Următorul pas a fost producerea campactului minivan 5008, care în acelaţi timp reprezenta două clase: clasa compactelor şi clasa minivanuri-lor. Iar în primăvara anului current vor începe vînzările modelului Peugeot RCZ, automobilul care redă emoţiile pure ale constructorului francez. Iar la sfîrşitul anului 2010 va avea loc producerea lui iON-primul autombil din Europa, 100 % electric.
Peugeot Motion & Emotion.

 

Recomandate:

(FOTO) Aston Martin DBX S debutează cu 717 CP și modificări aerodinamice spectaculoase - Photo
Noutăți
(FOTO) Aston Martin DBX S debutează cu 717 CP și modificări aerodinamice spectaculoase

Aston Martin ridică din nou ștacheta în segmentul SUV-urilor de lux, prezentând oficial noul DBX S, o versiune îmbunătățită care duce performanța modelului DBX la un nou nivel. Acest

Inna
Volkswagen atinge pragul de 1 milion de masini electrice produse, cu un ID.3 GTX Performance - Photo
Noutăți
Volkswagen atinge pragul de 1 milion de masini electrice produse, cu un ID.3 GTX Performance

 Volkswagen a atins o etapă majoră în tranziția sa către mobilitatea electrică: producerea mașinii electrice cu numărul un milion. Exemplarul care a marcat acest moment este un Volkswag

Inna
Porsche ar putea renunța la mașinile electrice în China pe fondul scăderii dramatice a vânzărilor - Photo
Noutăți
Porsche ar putea renunța la mașinile electrice în China pe fondul scăderii dramatice a vânzărilor

Porsche analizează serios posibilitatea de a opri comercializarea modelelor sale electrice în China, ca urmare a unui declin puternic al vânzărilor în această piață strategică.

Inna